Svět Ženy Vám poradí jak zvládnout své emoce

Svět Ženy radí jak zvládnout své emoce

Známe je všichni a setkáváme se s nimi vlastně denně. Každý z nás je ať už lítostivý, raduje se, strachuje se, hněvá se. Vzbuzuje v nás příjemné nebo méně příjemné pocity. Emoce jsou jinak řečeno „vzrušení“. U každého jedince jsou emoce jiné a jinak se projevují. Příkladem je rozlité mléko. Někdo z nás může být lítostivý, nechtěl danou věc udělat a lituje toho. Jiný člověk může jednat rozzlobeně a tedy se hněvat. Tyto jevy nemůžeme slovy popsat, a jsou jednoduše řečeno „Zabudovány v nás“. Je těžké bez poznání druhého rozeznat dopředu jak bude na dané děje reagovat. Emoce jsou takzvaně podmíněné. Můžeme to chápat na dalším z příkladů. Chodíme do práce, a náš nadřízený si na nás „zasedne“, prožíváme určité emoce. Najdete si další práci se stejným tématem a ty stejné emoce se můžou projevit, i když váš nadřízený už je vlastně někdo úplně jiný. Dále pozorujeme smíšenost pocitů a emocí. Každý zná radost z nového oblečení, nového auta či herní konzole. Máme pocit radosti, ale zároveň prožíváme pocit strachu o danou věc. Takřka vždy máme obavu o ztrátu takové věci, nebo zničení. Protilehlost emocí vysvětlíme banálně, nenávist – láska, smutek – radost, hněv – smích apod. Rozdělení je pak už podle protilehlosti jasné. Jsou to emoce příjemné a nepříjemné.

Svět Ženy radí jak zvládnout své emoce

Je dobré vyjádřit emoce?

Podle odborníků a objektivních názorů určitě ano. Jde však o to jakou formou. Jsou lidé neumějící emoce nějakým způsobem ovládat. Ovládání emocí je dovednost, kterou není jednoduché se naučit, avšak je to možné. Určitě znáte případ, kdy si z práce domů přinesete hlavou plnou vzteku a později si vztek přenesete např. na členy rodiny. Je dobré emoce pouštět ze svého nitra pomalu, a neshromažďovat je. V žádném případě není dobré potlačovat negativní emoce jedince. Může se totiž rapidně v budoucnu zhoršit. Důležitý faktor je jak podat negativní emoce.

Negativní emoce

I negativní emoce se dají formulovat a řešit jinak, než si řada z nás myslí. Uvedeme si příklad snadno k pochopení. Manželce řeknete, že jedete z práce a chtěli byste něco k jídlu. Manželka odpoví např. „Já jsem taky přišla z práce a nebudu tě obskakovat“. Negativní emoce se dají vyjádřit, ale také úplně jinak. Druhá odpověď může znít: „Já jsem také přišla z práce, nemám čas, nebo energii dnes uvařit, co takhle si někam zajít?“. Ono negativní emoce se také hodně liší, jak jsme si uvedli. Negativní reakce pak spouští další negativní reakci.

Pozitivní emoce

Velká pozitivní emoce a jev pozitiva je chvála. I přes řadu chyb, nebo nedostatků člověka jsou činy, nebo maličkosti, za které se může chválit. Málokdo z nás to umí, ale věřte, že vás to nic nestojí a druhého to neskutečně potěší. Mnohdy se stydíte za své emoce, což není dobře, podělte se s nejbližšími o každou maličkost, která vás trápí. Bude vám pak lépe a okolí to bude vnímat pozitivně, s důvěrou k nim.

Svět Ženy radí jak zvládnout své iZprávy

Tiskové zprávy

Tiskové zprávy

Tiskové zprávy a PR články  jsou jedním z nejsilnějších nástrojů určených k  propagaci Vašeho podnikatelského záměru. Víte vlastně čeho všeho je díky nim možné docílit a jaké jsou jejich hlavní výhody.
Tiskové zprávy

Tiskové zprávy, tvorba a publikace

Tiskové zprávy jsou účinné formy komunikace, které velmi výrazně napomáhají k tomu, aby celková image firmy byla výrazně lepší. Společnost si díky Kde publikovat PR článek?získá větší důvěru mezi veřejností a tím i potencionálními zákazníky. Pokud se PR kampaň podaří, lidé si k firmě, jejímu zboží nebo poskytovaným službám, vybudují vztah a dávají jí přednost před její konkurencí. Dokáže proměnit původně negativní nebo neutrální postoje potencionálních klientů i médií ve velice kladné. To je však otázkou dlouhodobé práce a komunikace. K tomu, aby se tento plán stal skutečností, je nutné velmi dobře zanalyzovat chování i potřeby cílové skupiny, které je produkt nebo služba určena. Protože je PR součástí celé firmy, může také velmi výrazně dopomoci k vybudování nebo zlepšení vztahů přímo v rámci společnosti. Přispívá ke zvýšení motivace zaměstnanců, ti potom odvádí svoji práci lépe. Dále ve spojení s reklamou a marketingem velmi výrazně podporuje prodej a podílí se na zvyšování zisku. A v neposlední řadě dokáže zmírnit nebo dokonce úplně zvrátit původně negativní obraz, který společnost získala například nepravdivě uvedenými informacemi v rámci konkurenčních bojů.

Tiskové zprávy a jejich důležitost

Tiskové zprávy s kvalitním obsahem. Všechna tato pozitiva jsou však výsledkem pouze skutečně profesionálně vedené PR kampaně a PR článků. V této oblasti je totiž stěžejní postupovat strategicky, nejprve správně vyhodnotit vstupní parametry, aby následně mohla být vedena účinná kampaň směrem k veřejnosti i médiím. Agenturou která zná všechny plusy i mínusy tohoto oboru je press news. Specialisté na PR kampaně, mediální plánování, marketing, PR články i tiskové zprávy. Je to moderní a zkušená společnost, která zná aktuální situaci v oblasti médií a ví jak kampaň nejlépe načasovat, aby se stala pilířem, o který se můžete skutečně a s důvěrou opřít.
V případě Vašeho zájmu  nás neváhejte kontaktovat na Kde publikovat PR článek? nebo telefonu 603 265 496. Rádi poradíme.